پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجاری تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست
سرخط خبرها

کاپیتان ایران MVP ساداکاپ شد|واحدی:همه بازیکنان ایران نوین با انگیزه هستند

  • کد خبر: ۱۱۴۴۸۵
  • ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
کاپیتان ایران MVP ساداکاپ شد|واحدی:همه بازیکنان ایران نوین با انگیزه هستند
بازیکن تیم ملی ایران نوین گفت: همه بازیکنان با انگیزه هستند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز،گارد تیم ملی بسکتبال ایران نوین در پایان تورنمنت چهارجانبه سادا کاپ ارمنستان به عنوان ارزشمندترین بازیکن این رقابت‌ها معرفی شد.محمدسینا واحدی همچنین عنوان امتیازآورترین بازیکن تورنمنت را هم به خود اختصاص داد.واحدی در این تورنمنت کاپیتان ایران نوین بود.سینا واحدی بازیکن تیم ملی ایران نوین درباره شرایط تیم گفت: حدود چهار هفته از تمرینات خود را در اردو‌های تیم ملی پشت سر گذاشتیم و بازیکنان در حال حاضر از آمادگی خوبی برخوردارند. تعدادی از بازیکنان در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور داشتیم و برای کمک به تیم ملی ایران نوین جهت حضور در مسابقاتی که در پیش داریم، به این تیم اضافه شدیم.
واحدی ادامه داد: مسابقات چهارجانبه ارمنستان، یک تورنمنت دوستانه بود که با حضور چهار تیم، یعنی تیم ملی ایران نوین، تیم‌های ملی ارمنستان و سوریه و یک تیم از کالج آمریکا برگزار شد. تورنمنت ارمنستان برای محک ما بسیار خوب بود و از قهرمانی در این تورنمنت خوشحال هستیم.
وی در پایان تصریح کرد: بازیکن‌های تیم ایران نوین همه بازیکنان جوان لیگ برتر هستند، تقریباً اکثر بازیکنان زیر ۲۱ سال و تعدادی بالای ۲۱ سال دارند و در کل ترکیب جوانی داریم. همه بازیکنان با انگیزه هستند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، امیدوارم که بتوانیم در این مسابقات نتیجه خوبی بگیریم و در آینده همین بازیکن‌ها به تیم ملی بزرگسالان تزریق شوند و به این تیم کمک کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->